Strona główna // O firmie // // Filia Sosnowiec // Proces reklamacji

O firmie

Proces reklamacji

Proces reklamacji w BIAŁECKI Sp. z o.o.

  1. Reklamacje należy kierować do Dyrektora BIAŁECKI Sp. z o.o.
  2. Zgłoszenie reklamacyjne musi zostać złożone w formie pisemnej i musi zawierać co najmniej:
    • wskazanie przedmiotu reklamacji /nazwa kursu, termin kursu,
    • opis niezgodności – określony przez Klienta,
    • czytelny podpis sporządzającego oraz adres, na który będzie wysyłana korespondencja w ramach procesu reklamacyjnego.
  3. Do zgłoszenia mogą zostać dołączone inne dokumenty związane ze sprawą.
  4. Każda reklamacja badana jest z punktu widzenia jej zasadności.
  5. Pod względem formalnym i merytorycznym ocena reklamacji dokonywana jest przez Kierownika kursu.
  6. Wynikiem oceny reklamacji jest stanowisko BIAŁECKI Sp. z o.o., zarówno w przypadku uznania reklamacji klienta jak i w przypadku odrzucenia reklamacji klient otrzymuje pisemne stanowisko BIAŁECKI SP. z o.o. wraz z uzasadnieniem oraz z ustaleniami dalszego sposobu postępowania. 

Newsletter



osoba fizyczna
firma

Tagi

Newsletter



osoba fizyczna
firma

40-690 Katowice
ul. Kościuszki 341

biuro@bialecki.pl
tel. +48 32 411 05 04

44-330 Jastrzębie-Zdrój
ul. Energetyków 8

jastrzebie@bialecki.pl
tel. +48 32 411 05 04

30-149 Kraków
ul. Balicka 73

krakow@bialecki.pl
tel. +48 12 35 22 888

41-706 Ruda Śląska
ul. Kłodnicka 56E

ruda@bialecki.pl
tel. +48 32 411 05 04

43-110 Tychy
ul. Fabryczna 2

tychy@bialecki.pl
tel. +48 32 411 05 04